Voor vragen, bel de Stunter : 030 711 6660

Vraag over bestelling

Hieronder vind je een overzicht van veel gestelde vragen over bestellingen. Misschien vind je hier al antwoord op je vraag, mocht dit niet zo zijn kan je natuurlijk ook de vraag per e-mail of per telefoon aan mij stellen.

Ik heb meerdere bevestigingen ontvangen van mijn bestelling, maar ik heb er maar 1 bestelling betaald.
Alleen de bestelling die je daadwerkelijk hebt betaald wordt doorgezet in mijn systeem. De bevestigingen van andere bestellingen worden dan ook automatisch geannuleerd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Alle bestelling worden altijd binnen 2 – 5 werkdagen verstuurd. Wij versturen met GLS en zal op werkdagen (maandag – vrijdag) tussen 09:00 en 17:00 uur worden aangeboden.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Indien je niet thuis bent zal de chauffeur van GLS een briefje in de brievenbus achterlaten. In sommige gevallen wordt het pakket bij de buren afgeleverd. In andere gevallen wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden.